Oude examenvragen

 
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Team Elektro // Toegepast Elektromagnetisme
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Boris
Site Admin


Geregistreerd op: 15 Dec 2008
Berichten: 154

BerichtGeplaatst: 02-01-2009 22:26:59    Onderwerp: Oude examenvragen Reageren met citaat
Ik dacht een topic te maken voor alle:
° oude examenvragen + oplossingen (moesten er al mensen zo ver geraakt zijn natuurlijk...)
° speculaties over mogelijke examenvragen
° examengerichte studietips
° ...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Boris
Site Admin


Geregistreerd op: 15 Dec 2008
Berichten: 154

BerichtGeplaatst: 02-01-2009 22:50:45    Onderwerp: Reageren met citaat
Uit zijn file: testuderen_tostudy:

Het examen zal, zoals aangekondigd, bestaan uit een gesloten boek deel met korte vragen
binnen een afgelijnd tijdsbestek waarbij naar begrippen gevraagd wordt. Het tweede deel
van het examen bestaat dan uit een open boek gedeelte met oefeningen (van het type
zoals tijdens het jaar gezien) en theorievragen waarvoor de cursus kan gebruikt worden.

Ik weet dit pas sinds nu net: open boek theorievragen? Wat kan dat voorstellen?

Gesloten boek binnen een afgelijnd tijdsbestek? Vorige jaren was er een klein deel mondeling, zou het kunnen dat dit deeltje dan mondeling is? Weet iemand hier meer over?

Ik vermoed heel sterk dat we zowiezo een tijds-domein transmissielijn oefening krijgen.

Als je op deze site toegepast elektromagnetisme zoekt, dan krijg je toch wel een paar interessante oude examens te zien, met soms antwoord erbij. En veel recenter dan het AM.
http://www.vtk.ugent.be/cursus/site/am.htm
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Luc



Geregistreerd op: 15 Dec 2008
Berichten: 76

BerichtGeplaatst: 03-01-2009 22:57:47    Onderwerp: Reageren met citaat
Als ge het in AM kijkt dan ziet ge dat er af en toe toch stevige afleidingen gevraagd worden. Hij heeft in de les meermaals gezegd dat er geen afleidingen gevraagd gingen worden (ja toch?). Wilt dit dan zeggen dat de AM vragen gedateerd zijn, of dat hij stiekem toch afleidingen durft te vragen?

Kben er niet meer uit hoe ik den theorie moet kennen... Vandaar mijn vraag.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Boris
Site Admin


Geregistreerd op: 15 Dec 2008
Berichten: 154

BerichtGeplaatst: 03-01-2009 23:06:20    Onderwerp: Reageren met citaat
Welja, daarom deze topic over dat online AM.
Als je de papieren AM bekijkt daj gekocht hebt, dan vraagt hij idd stevige afleidingen.
Maar als je online zo naar recentere kijkt, zie je dat het best goed meevalt. En dat het meer is zoals hij zei:
definities.
En zoals in zijn tekstje is er ook een open boek theorievraag. Dus kdenk da er echt geen afleidingen zijn.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Boris
Site Admin


Geregistreerd op: 15 Dec 2008
Berichten: 154

BerichtGeplaatst: 04-01-2009 15:06:25    Onderwerp: Reageren met citaat
Om alle twijfels die ik mss veroorzaakt heb te verwijderen: antwoord van DDZ: geen mondeling, volledig schriftelijk.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Team Elektro // Toegepast Elektromagnetisme Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wilt u geen reclame op dit forum en genieten van extra voordelen? Klik dan vlug hier voor meer informatie!
 
Powered by phpBB and Andrew Charron
immo op Realo
Maak snel, eenvoudig en gratis uw eigen forum: Gratis Forum